Níže naleznete povinně zveřejňované informace způsobem umožňující dálkový přístup dle § 5 zákona.
Seznam informací o povinném subjektu, který musí být zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup, uvádí výše uvedené ustanovení ve svých odstavcích 1 a 2. Tyto informace se zveřejňují na webových stránkách škol a školských zařízení. Možnost zveřejnit určité informace pomocí odkazu stanovuje v konkrétních případech zákon, popřípadě vyhláška č. 515/2020 Sb., o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy.
Přesnou strukturu zveřejňovaných informací stanovuje Příloha č. 1 výše zmíněné vyhlášky.
Obchodní akademie Holešovice
Právní forma: příspěvková organizace
IZO: 130001902
Příspěvková organizace Obchodní akademie Holešovice, byla zřízena ke dni 1.1.1993 MŠMT ČR č.j. 28 230/92-26 ze dne 17.12.1992 (rozhodnutím MŠMT ČR č.j. 34011/2000-14 z 1.1.2001 přešla organizace k 1.1.2001 do působnosti MHMP), a sídlí na adrese Jablonského 3/333, Praha 7. Zřizovací listina je schválena usnesením Zastupitelstva MHMP č. 6/15 z 28.4.2011 a nabyla účinnosti 1.6.2011. Změna zřizovací listiny příspěvkové organizace byla schválená usnesením Zastupitelstva MHMP č. 40/37 ze dne 19.6.2014 včetně dodatků.
Hlavním účelem příspěvkové organizace je poskytování středního vzdělávání podle ustanovení zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů (školský zákon), a vyhlášky č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů.
Statutárním orgánem příspěvkové organizace je její ředitelka (dále jen „ředitelka“). Ředitelka činí právní úkony jménem příspěvkové organizace ve všech věcech. Do funkce je jmenována a může být odvolána v souladu s § 166 školského zákona a vyhláškou č. 54/2005 Sb., o náležitostech konkursního řízení a konkursních komisích.
Sídlo: Jablonského 3/333, 170 00 Praha 7
Adresa pro osobní návštěvu: shodná s poštovní adresou v předchozím bodě
Sekretariát:
Po: |
7.30 – 12.00 |
14.00 – 16.00 |
Út – Čt: |
7.30 – 15.00 |
|
Pá: |
7.30 – 12.00 |
|
Ředitelka, zástupci ředitelky - po telefonické domluvě.
sekretariát školy - pevná linka: +420 266 710 914
ředitelka školy: Mgr. Milena Remešová - pevná linka: +420 220 876 862, mob.: +420 605 169 246, e-mail: info@oaholesovice.czstatutární zástupce ředitelky: Mgr. Tomáš Copko - pevná linka: +420 273 132 733, , mob.: +420 774 975 777 email: copko@oaholesovice.cz
zástupce ředitelky: Mgr. Marcela Sládková - pevná linka: +420 266 710 917, mob.: +420 733 569 563, email: sladkova@oaholesovice.cz
pověřenec ochrany osobních údajů: Mgr. Ing. David Dvořák, mob.: +420 777 36 56 46, e-mail: dvorak.david@kancelardhs.cz
Přehled technických nosičů dat, na kterých povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě:
USB flash disk, CD, DVD.
E-mailová adresa: info@oaholesovice.cz
ID datové schránky: 3t8qjnj
Číslo účtu: 107-380160267/0100
61386626
Škola není plátcem DPH.
8.1.1 Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout
Zřizovací listina školy rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku – v listinné podobě v ředitelně školy a dále její sken na webu školy zde
Údaje o rozpočtu v aktuálním a uplynulém roce – v listinné podobě v ředitelně školy
Školní vzdělávací programy - v listinné podobě v ředitelně školy
Výroční zpráva o činnosti školy – v listinné podobě v ředitelně školy a dále v elektronické podobě na webu školy zde
Školní řád - v listinné podobě v ředitelně školy a dále v elektronické podobě na webu školy zde
Dokumentace BOZP a PO – v listinné podobě v ředitelně školy
Účetní, majetková a hospodářská dokumentace – v listinné podobě v ředitelně školy
Soubor vnitřních směrnic a předpisů – v listinné podobě v ředitelně školy
8.1.2 Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu (zejména zákonným zástupcem dítěte)
Nahlížení může proběhnout formou předložení částečně anonymizované kopie dokumentu v případě, že dokument obsahuje též údaje, do kterých nahlížející není oprávněn nahlédnout.
Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky – v listinné/elektronické podobě v ředitelně školy
Třídní kniha, která obsahuje průkazné údaje o poskytovaném vzdělávání a jeho průběhu – po předchozí domluvě s ředitelem školy
Doklady o přijímání dětí, žáků, studentů a uchazečů ke vzdělávání, o průběhu vzdělávání a jeho ukončování – v listinné/elektronické podobě v ředitelně školy
Záznamy z pedagogických rad – v listinné/elektronické podobě v ředitelně školy
Plán hospitační a kontrolní činnosti, záznamy o provedených hospitacích a kontrolních zjištěních – v listinné / elektronické podobě v ředitelně školy
8.2 Rozpočet
Rozpočet školy a jeho střednědobý výhled je přístupný na webových stránkách Hlavního města Prahy (www.praha.eu).
Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Směrnice upravující svobodný přístup k informacím je přístupná v listinné podobě v ředitelně školy.
Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny školy v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu školy, elektronicky na emailovou adresu školy, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle kanceláře školy. Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na následující stránce Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Povinný subjekt nevydává právní předpisy v rámci věcné působnosti. Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v úředních hodinách v ředitelně školy.
Informace jsou podávány zdarma.
Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.
Škola nemá licenční smlouvy.
Je umístěna na webových stránkách zde.
Osnovu a popisy úkonů orgánů veřejné moci dle § 2 vyhlášky č. 515/2020 Sb. o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy naleznete na Portálu veřejné správy.