Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28
ČŠI - Výběrové zjišťování výsledků vzdělávání
29
ČŠI - Výběrové zjišťování výsledků vzdělávání A2.B
1
1. března 2024 (pátek) TESTOVÁNÍ ČŠI - Výběrové zjišťování výsledků vzdělávání
2 3
4 5
„KLUB BUSINESS FOR BREAKFAST“
6 7
Výstava – Sportovní fotografie
8
Přednáška „Sex je náš, když ho znáš“ 1. ročníky
9 10
Závěrečné informace lyžařskému kurzu 10.-15.3.2024
11
Závěrečné informace lyžařskému kurzu 10.-15.3.2024
12
Závěrečné informace lyžařskému kurzu 10.-15.3.2024
13
Závěrečné informace lyžařskému kurzu 10.-15.3.2024
14
Závěrečné informace lyžařskému kurzu 10.-15.3.2024
15
Závěrečné informace lyžařskému kurzu 10.-15.3.2024
15. března 2024 (pátek) HOLIDAY WORLD & REGION WORLD 32. ročník mezinárodního veletrhu
16 17
18
Festival Jeden svět na školách
Ekonomická olympiáda 18. března 2024
19
Šikana a kyberšikana S1
20 21 22 23 24
25 26
Účetní soutěž „Kollárovka“2024
PREVENTIVNÍ PROGRAM Šikana a kyberšikana
PREVENTIVNÍ PROGRAM Šikana a kyberšikana A1.B
27
Jarní soutěž v psaní na klávesnici v anglickém jazyce
27. března 2024 (středa) PREVENTIVNÍ PROGRAM Šikana a kyberšikana Třída A1C
PREVENTIVNÍ PROGRAM Šikana a kyberšikana Třída A1D
28 29 30 31
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.