25. dubna 2024 v aule Obchodní akademie Holešovice vyvrcholila Hra o nejinspirativnější marketingový projekt.
V polovině listopadu loňského roku si studenti druhých ročníků s pomocí úspěšného podnikatele Karla Drašnara vymýšleli témata svých prací, průběžně se v ekonomice seznamovali s marketingovou teorií, zpracovávali první verze marketingových projektů, dávali si zpětné vazby, vybírali nejinspirativnější práce v rámci třídy, ve školním kole se zájmem sledovali prezentaci tří nejlepších projektů a zvolili pořadí vítězů.
Pan Drašnar se zúčastnil finále hry a ocenil vysokou kvalitu všech prezentací. Děkujeme mu za propojení školy s podnikatelskou praxí a milou podporu celého projektu.
Umístění |
Student |
Třída |
Předmět činnosti firmy |
1. |
ANETA LOUDOVÁ |
2.A |
Studentské bydlení |
2. |
AGNES FOMENKO a KLÁRA DOUPOVCOVÁ |
2.B |
Elektronické učebnice |
3. |
ARIANA THULA MOLLENKOPF a ELIŠKA GAZDÍKOVÁ |
2.C |
F1 Store - merch |
„Vítězům srdečně blahopřejeme. Oceňujeme ale všechny studenty, kteří dali do projektu kus sebe a tím inspirovali ostatní spolužáky a odnesli si užitečné zkušenosti a dovednosti, které mohou využít nejen ve svém profesním živ"
Tým učitelů ekonomických předmětů
„Projekt mi přinesl hlavně zdokonalení v práci ve skupinkách. Zamyslel jsem se nad tím, v čem bych chtěl v budoucnu podnikat. Děkuji všem kantorům ekonomiky za to, co pro nás dělají.“
Patrik Walter, 2.A
„Líbily se mně všechny tři vítězné prezentace. Hlavně řešení problémů, kterých se to týkalo. Z projektu si odnáším to, že každý problém se dá vyřešit různými způsoby, jenom k tomu potřebujeme fantaz"
Tetiana Romaniuk, 2.C