Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2
Organizace vyučování od 2. 4. do 4. 4. 2024 (úterý až středa)
3
Organizace vyučování od 2. 4. do 4. 4. 2024 (úterý až středa)
4
Organizace vyučování od 2. 4. do 4. 4. 2024 (úterý až středa)
5
„KLUB BUSINESS FOR BREAKFAST“ 5.4.2024
PLANETA ZEMĚ 3000
6 7
8
Organizace vyučování od 8. 4. do 12. 4. 2024 (pondělí až pátek)
9
Sportovní den – „HOLEŠOVICKÁ HODINOVKA“
Organizace vyučování od 8. 4. do 12. 4. 2024 (pondělí až pátek)
10
90 let (ne) svobody s Domem RADOST
Sportovní den
Organizace vyučování od 8. 4. do 12. 4. 2024 (pondělí až pátek)
11
Organizace vyučování od 8. 4. do 12. 4. 2024 (pondělí až pátek)
12
Filmové představení „Bratři“
Organizace vyučování od 8. 4. do 12. 4. 2024 (pondělí až pátek)
13 14
15
15.4.2024 offline výuka
16 17 18
Divadelní představení    Jak se vám líbí /divadlo ABC/
19
Španělská kultura křížem krážem 19.4.
„KLUB BUSINESS FOR BREAKFAST“19.4.2024
20 21
22
PREVENTIVNÍ PROGRAM Umíme se domluvit
PREVENTIVNÍ PROGRAM Umíme se domluvit Třída A2B
23 24 25
PREVENTIVNÍ PROGRAM Umíme se domluvit Třída A2C
„HRA O NEJINSPIRATIVNĚJŠÍ MARKETINGOVÝ PROJEKT“
26 27 28
29
Organizace výuky v týdnu od 29. 4. do 3. 5. 2024 a v pondělí 6. 5. 2024
30
Organizace výuky v týdnu od 29. 4. do 3. 5. 2024 a v pondělí 6. 5. 2024
VYDÁVÁNÍ VYSVĚDČENÍ 4.ročník
1
Organizace výuky v týdnu od 29. 4. do 3. 5. 2024 a v pondělí 6. 5. 2024
2
Organizace výuky v týdnu od 29. 4. do 3. 5. 2024 a v pondělí 6. 5. 2024
3
Organizace výuky v týdnu od 29. 4. do 3. 5. 2024 a v pondělí 6. 5. 2024
4
Organizace výuky v týdnu od 29. 4. do 3. 5. 2024 a v pondělí 6. 5. 2024
5
Organizace výuky v týdnu od 29. 4. do 3. 5. 2024 a v pondělí 6. 5. 2024
Drobečková navigace

Úvod > Obory > Marketing a management

Marketing a management

Předmět „marketing a management“ je zařazen jako specializované zaměření žáků OA ve 3. a 4. ročníku a navazuje na základní poznatky získané především v předmětech ekonomika, právo a informační technologie. Umožňuje žákům získat konkrétní představu o marketingových činnostech v podniku a o úloze managementu. Součástí učiva jsou znalosti z marketingu a managementu, žák se seznámí s procesy při řízení produktu, ceny, distribuce a propagace, základními pojmy managementu, s osobností a sebeřízením managera, s managementem podniku a procesy managementu podniku. Žáci si ověří své dovednosti a znalosti při absolvování odborné praxe.

Žáci si osvojí znalosti a dovednosti nezbytné pro zajišťování marketingových činností a činností manažera na různých úrovních řízení, rovněž pak efektivnosti hospodaření s finančními prostředky. Naučí se využívat informace pro řešení jednoduchých případů v podnikové praxi. Žáci získají široké ekonomické vědomosti a dovednosti, které jim umožní úspěšně se uplatnit na trhu práce, popř. mají možnost dále studovat na vysokých školách nebo vyšších odborných školách.