Sport

Obvodní kolo POPRASKU ve florbalu chlapců 20.11.2017

20. listopad 2017

20.11. se uskutečnilo obvodní kolo POPRASKU ve florbalu chlapců a bohužel hned 2 prohry v základní skupině nás vyřadily z boje o postup do krajského finále. Konečné 5. místo je spíše slabou náplastí, kluci měli určitě navíc.

Obvodní kolo POPRASKU v basketbalu chlapců 15.11.2017

15. listopad 2017

15.11. se uskutečnilo obvodní kolo POPRASKU v basketbalu chlapců a naši bojovníci ztroskotali až ve finále po 3 výhrách na OA Kubelíkova. Určitě se kluci nemají za co stydět a 2. místo je zcela zasloužené.

Fotbalové klání o "Pohár Josefa Masopusta" 9.10.2017

11. říjen 2017

Chlapci naší OA se jako každý rok zúčastnili fotbalového klání o "Pohár Josefa Masopusta". V okresním finále pro Prahu 6-8 skončili nakonec na 4. místě, když jako obvykle porazili favorita Gymnázium nad Štolou, ale v posledním zápase nestačili na Gymnázium Arabská.

Děkujeme za reprezentaci školy.

Finále Poprasku ve volejbalu chlapců 2.10.2017

10. říjen 2017

Dne 2.10. 2017 se uskutečnilo finále POPRASKU pražských škole ve volejbale, kam se probojovalo i naše družstvo chlapců. Nejlepších 6 škol se utkalo ve 2 skupinách. Naše družstvo bohužel dorazilo a hrálo pouze ve 4, přesto svojí bojovností dokázalo soupeřům sebrat 2 sety. Na lepší, než 6. místo to však nestačilo.

Všem děkujeme za raprezentaci školy.

Obvodní kolo Poprasku ve volejbalu chlapců 27.9.2017

27. září 2017

Ve středu 27.9.2017 se uskutečnilo na kurtech meteoru Praha obvodní kolo Poprasku ve volejbalu chlapců. V pětičlenné skupině si naši borci počínali nad očekávání a postoupili do pražského finále.

Sestava: Červinský M. A2D, Dvořák L. A3D, Kuchař D. A1D, Petergáč J. A2C, Volejník S. A3D, Kožíšek M. A2D a Mašík D.A2D

View the embedded image gallery online at:

Naši beachvolejbalisté bojovali o postup do republikového finále

2. červen 2017

Ve středu 31. 5. 2017 se zúčastnila naše dvojice Adam Waber A1A a Lukáš Dvořák A2D beachvolejbalového turnaje pražských středních škol POPRASK. V konkurenci 16 dvojic obsadili konečné 3. místo  s celkovou bilancí  5 výher a 1 prohry. Bohužel jediná prohra přišla v semifinále proti pozdějším vítězům. Věřím, že získané zkušenosti jim v příštím roce pomůžou k postupu.

Gratulujeme !!!

Lyžařský kurz Rakousko – Hinterstoder

18. duben 2017

Lyžařský kurz Rakousko – Hinterstoder – Penzion Lindbichler (19. -24.3.2017)

I v letošním roce jsme navštívili se žáky 1. ročníků námi již prověřené a osvědčené lyžařské středisko v rakouských Alpách. Z Prahy vyrazilo 45 natěšených žáků a 6 ostřílených pedagogů připravených za necelý týden naučit začátečníky lyžovat, pokročilé dovést k dokonalosti a dokonalé ujistit v jejich preciznosti. Deštivá, 5,5 h trvající cesta proběhla bez sebemenších problémů a my se těšili, jak si užijeme vlídnější a přívětivější počasí. Ubytování díky přípravě v autobuse proběhlo bleskurychle a žáci již mohli na pokojích začít vymýšlet, čím by nás zaměstnali. Večer jsme žáky seznámili s řádem LV a téměř jsme nestačili odpovídat na jejich dotazy (byly všehovšudy asi 3).

První den proběhlo rozřazení do družstev a všichni si náramně pochvalovali azurové nebe, které v pondělí dokreslilo panoramata vrcholků hor v okolí ve výšce 2500 m. Seznámili jsme se s místní restaurací, která se nám stala po zbytek týdne jídelnou i „odpočívárnou“ mezi dopolední a odpolední výukou. Mezi nejtradičnější obědové pochutiny v následujících dnech patřily špagety a samozřejmě hranolky s řízkem. Na sjezdovkách i snowboardu jsme rozjížděli ztuhlá těla a pomalu se seznamovali s místními 40 km sjezdovek. Každý večer se o nás vzorně staraly kuchařky a polívkou doplněnou o hlavní jídlo si získávaly den ode dne naše větší a větší sympatie.

Druhý den začal jako obvykle kvalitní snídaní ve formě švédského stolu a my mohli se spokojeně nacpaným bříškem začít v 9:30 na příkrých i pozvolnějších svazích zdokonalovat své lyžařské a snowboardové dovednosti. Počasí nám opět přálo a naše pobledlé tváře začaly dostávat bronzovou barvu. To jsme ještě netušili, že ve 14:03 h místního času vidíme sluníčko naposledy a naše idylka skončí. Na konci dnešního dne se již začaly objevovat první bolístky ve formě odřenin, puchýřů, otlačenin, které bravurně zvládal do druhého dne vyléčit různými mastmi a zaříkávadly náš skvělý zdravotník. Večer jsme studenty seznámili formou přednášky s lyžařskou výstrojí, výzbrojí a mazáním lyží.

Středeční den již mnozí očekávali s nadšením, jelikož je čekal zasloužený půlden odpočinku (no… odpočinku, to ještě netušili, co je pro ně připraveno). Počasí nám nepřálo a ukázalo nám svoji vrtkavost a pravou podzimní až zimní tvář s mlhou. Těla pod kapkami deště a ve vyšších polohách i pod sněhovými vločkami rychle chřadla a náš odjezd na chatu se o pár minut uspíšil. Odpoledne jsme děti svezli autobusem do místního velkoměsta, které čítá necelých 1000 obyvatel. Dostaly od nás nelehký úkol, a to ve skupinkách zjistit o městě co nejvíce informací a jako bonus vyměnit bonbón za co nejvzácnější věc. Největším úlovkem se stala výměna bonbónu za plně funkční sjezdové lyže Fischer i s hůlkami. Večer proběhl ve znamení prezentace odpolední dobrodružné výpravy.

Čtvrteční ráno nás opět přivítalo zataženou a mlhavou oblohou a my plni pesimismu vyrazili na náš předposlední lyžařský den. Ani výjezd na nejvyšší bod areálu (2000 m) nezvedl naši náladu, natož hustou mlhu. Po několikadenním přemlouvání jsem kluky pustil (samozřejmě za přísných pravidel) do snowparku a nálada rázem připomínala slavnostní zahájení OH. Při odjezdu k autobusu nás nemohli rozhodit takové maličkosti jako batoh zapomenutý u sjezdovky, rozbité vázání či tvořící se malá laguna z roztátého sněhu u svahu. Večer nám spravil chuť gulášek a přednáška z první pomoci, která kupodivu děti moc neotravovala, ba naopak, vypadaly, že je to i zajímá. Večerní „disco“ ve znamení DJ našich prvních ročníků brzy rozptýlil sílící signál WiFi připojení na chatě a kumulace davu probíhala místo na parketu u vchodových dveří.  Situaci DISCA nezachránilo ani naše pedagogické duo, které vyšvihlo skvělé taneční vystoupení.

Hektický odjezdový den začal ranním balením a opuštěním chaty. Čekal nás ještě celý den lyžování a kupodivu počasí se lehce začalo zlepšovat. Této konstelace jsme využili k dopolednímu závodu družstev v paralelním slalomu, který si všichni užili, a i ti, kteří začínali první den na vlečném laně, oprávněně dole mohli zvednout ruce a radovat se z neuvěřitelného pocitu. Poslední oběd se nesl ve znamení pohody a odpolední lyžování už bylo loučením s dalším lyžařským kurzem.

Po nezbytném nákupu důležitých potravin na zpáteční cestu nastartoval řidič přistavený autobus a v 16:30 jsme odjížděli směr Praha. Autobusem se plížila podivná nálada loučícího se davu žáků naší OA a také se jím linula vůně deodorantů, které musely protentokrát nahradit vodu ve sprše. Již v dobré náladě jsme ještě zastavili na nezbytnou přestávku v Českých Budějovicích, kde děti podnikly razii do jednoho nejmenovaného fastfoodového řetězce a ve 21:30 jsme rodičům předali jejich ratolesti.

S přáním stejně dobře zvládnutého LV v příštím roce

M. Čepelák, vedoucí LV

Volejbal a florbal

1. prosinec 2016

Volejbal:

Na antukovém hřišti meteoru Praha se letos neztratili ani kluci reprezentující OA Holešovice. Po postupu ze základního kola si o týden později zahráli pražské finále a rozhodně se  mezi ostatními neztratili. Celkové 5. místo v Praze je velikým úspěchem. Gratulujeme.

Florbal:

V areálu DDM Praha na Kotlářce se ve středu 9.listopadu odehrálo základní kolo Poprasku ve florbalu. Přestože největší opory tentokrát chyběly, omlazený tým si počínal velmi zkušeně a soupeřům dovolil vsítit ve čtyřech zápasech pouhé 3 góly. Zasloužený postup bez ztráty bodu,nás posunuje do SF, které se uskuteční 19.12.

Pohár Josefa Masopusta

17. říjen 2016

Chlapci naší OA zvítězili v okresním kole fotbalové soutěže o Pohár Josefa Masopusta a postupují do jarního celopražského finále !

Gratulujeme !!!

Florbal - soutěžní kolo Poprask SŠ

5. prosinec 2015

Skvělé vystoupení florbalového týmu

V úterý 1. 12. 2015 se naše družstvo zúčastnilo základního kola Poprasku SŠ a vybojovalo historicky první postup do finálových kol v roce 2016. Ze skupiny jsme postoupili po jedné výhře a jedné prohře z druhého místa a v SF na nás čekal suverén posledních ročníků, gymnázium Postupická. Naprosto bezchybným výkonem korunovaným výsledkem 3:0  jsme postoupili do F, kde nás čekal relativně lehčí soupeř. Opět skvělý první poločas vzal soupeři brzy vítr z plachet, a přestože se mu podařilo před koncem snížit na rozdíl jedné branky (4:3), celkové vítězství v turnaji jsme již nepustili a postup mezi  15 nejlepších týmů z 80 je sladkou odměnou.

Všem gratuluji a těším se na další úspěchy.